2006/03/21

Sebepsiz yere ağlatır beni ,Sevgilinin o buğulu bakışları ,o yeri göğü içine alan bakışlar
Sebepsiz yere ağlatır beni o kelam ,o taksim kıvraklığında ki kelimeler
Sebepsiz yere ağlatır beni o gönlümdeki yaraya parmak basıp sonra onun şifasını veren
Sebepsiz yere ağlatır beni o letafet,o pamuk merhamet ,o celal

Sebepsiz yere ağlatır beni ,o kirpiklerin sahibi ,o AŞK ın sahibi
Ki ben ilkin O 'nun aşıklığına aşık olmuştum
Şimdi O'na geçti aşkım ve O nun bakişlari gibi diliyorum HAYAT ın da bize oyle bakmasını

9 Comments:

Blogger Ufuk Ilter said...

Ağla tabi ya.. :)

5:06 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter said...

Böyle ruhsuz bi yorumcu gelmiş miydi sana hiç? :p

5:07 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter said...

Konuyla ilgili yorum yazmamamı mazur gör..

5:07 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter said...

Şimdi bu kadın aşkıdır.. Ben ilahi aşk yorumu yazarım..

5:08 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter said...

İlahi aşktır.. Kadın diye algılarım..

5:08 ÖS  
Blogger Ufuk Ilter said...

Neme lazım.. Hiç yorum yapmiim en iyisi ben :p

5:09 ÖS  
Blogger amak ı hayal said...

ufukcum yaptın sen yapacağını :D

8:47 ÖÖ  
Blogger Gamzeli said...

:)))) Yorumlar süper

1:19 ÖS  
Blogger hicanka said...

Ufuk bu yorumlarda ne böyle yaa :))

8:36 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home