2006/01/19

çınar cok şık bir ağaç ,,kökleri derindir ,,hatta ağaclar için şöyle bir şey söylenir ,,yerüstünde ki kisimlari ne kadarsa ayniyle yeraltinda ki kisimlari da öyledir...gövdesi heybetli .hatta bazen sigınabilirsin bile oyuk olur ...yapragi huzunludur ...her mevsimde olgunlasma evrelerini bir bir oynar ,,filizdir buyur catlar duser ,cogu yerlesim yerlerinde ozellikle kucuk birimlerde hep meydandadir ,oradadir ,sahitlik eder,sanki şahitlikle birlikte olaylara yon verir ...derekoy diye bi yerde ise bu yaratiklardan yuzlercesi birden vardi..dusunebiliyormusun heryerde bir tane gormeye alisik oldugun yaratıktan yuzlerce var ,,,sanki bir meclis kurmuslar da istişare ediyorlar

4 Comments:

Blogger hicanka said...

Merhaba, blogun hayırlı olsun çok bir kitabın ismini nick olarak görünce hemen bakmak istedim.
Çok güzel bir isim seçmişin hayırlı olsun tekrara

4:10 ÖS  
Blogger amak ı hayal said...

tesekkur ederim ,,ben de cok severim o kitabi,ufuk kardesim beni boyle biseyden haberdar ettiginde ve ben de onun mutluluk arayanlar adli sayfasini gorunce amak i hayal de ki mutlululgu arayan beseriyet adli sahis aklima geldi ,o vesileyle ....,cok sevdim bu gunceyi,,ayri bir dunya yaratmisiniz kendinize

11:13 ÖÖ  
Blogger Ufuk Ilter said...

Yaa güzelim. Hayırlı olsun be.. Hemen patlaşmışsın bombayı.. Şemsiye yazısı da, çınar ağaçları da tam benim sevdiğim içerik ve uzunlukta.. Eee zaten olay nedir ki sohbet edelim de vakit geçsin. Kötü bişi deil ki bu...

5:07 ÖS  
Blogger amak ı hayal said...

vakit gecsin diyosun :)bizim buyukler vardi yazlikta okey oynuyolardi ,,naptınız diye sorunca vakit oldurduk diyolardi:))

8:47 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home